Effektive nyhedsbreve
Gør dit nyhedsbrev til et seriøst salgs- og marketingsværktøj
Når I køber en nyhedsbrevsløsning fra Symbiotisk får I:
- En skabelon, som I kan selv redigere og skrive i.
- En platform hvor I selv kan udsende kampagner, tilbud mm – uafhængigt af ekstern hjælp.
- Viden om hvordan I bruger det mest effektive online salgs- og marketingsværkstøj.
- Individuel rådgivning, der passer netop jeres udfordringer.
Udviklingsforløb
Når vi arbejder med nyhedsbreve er et forløb følgende:
1. Behovsanalyse
Hvordan hjælper vi jer – bedst?
Vi har lavet nyhedsbrev for TEDxCopenhagen, og sammen med Advice Digital har vi lavet til Måltidspartnerskabet.
Vi tager et møde, hvor vi sammen finder ud af hvilke behov i har i jeres virksomhed, og hvilke udfordringer i står overfor.
2. Visuelt design
Med og uden brandmanual
Vi udarbejder en skabelon der indeholder jeres identitet i synergi med virksomhedens website, som I selv kan vedligeholde og som kan læses i de forskellige mailklienter. Også selvom I ikke har en klart defineret designlinie.
3. Undervisning
Bliv selvkørende – det betaler sig
Jeg fik for alvor øjnene op for effekten af email marketing efter et kursus med Mette Hertzmann. Her lærte jeg meget mere end at ’bare’ at skabe det gode indhold og sætte mailen rigtigt op. Jeg fik også redskaber til at hæve åbningsraten, split-teste og mange andre spændende ting. Mette delte generøst ud af tips og erfaringer fra ekspertens værktøjskasse – og i dag er email den marketingsaktivitet, der giver suverænt størst afkast i min forretning.
Lotte Andreasen, Altan-Inspiration.dk
Den nyhedsbrevs ansvarlige undervises i hvordan man får et effektivt nyhedsbrev, som vil inkludere: Tips til indhold, skrivemetoder, spamlovgivningen, hvordan man får de rigtige tilmeldinger og opsætning i skabelonen.
4. Teknik, teknik, teknik …
Vi elsker teknik – og det kommer I også til.
Vi sørger for at den tekniske implementering er på plads såsom nyhedsbrevstilmelding på websitet. Og sørger så iøvrigt for at I selv kan vedligeholde det fremadrettet.
5. Lancering
Gå i luften!
Mette har fra dag 1, væltet os bagover i forhold til hendes indsigt og kompetencer indenfor virksomheders kommunikation, markedsføring og optimering af salg gennem nyhedsbreve.
Vi har med vores 7 års erfaring en stor og mere teknisk indsigt i nyhedsbreve, og har derfor indgået et samarbejde med Symbiotisk, da deres kompetencer komplimenterer Ubivox’ perfekt. Mette er som superbruger af Ubivox, kombineret med hendes baggrund, et uundværligt indspark til at arbejde optimalt med nyhedsbreve.
Lasse Johansen Partner & Business Developer, Ubivox
Vi sørger for at den endelige version af nyhedsbrevet kommer ud til de tilmeldte.
Priser
Priserne for at få jer fra ingenting til selvkørende i kunsten at lave nyhedsbreve vil typisk starte fra 9.500 ex. moms.
Men det er meget nemmere at give jer den præcise pris hvis I kontakter os, så vi kan tage hensyn til jeres specifikke behov og udfordringer.
Vi afholder også foredrag og workshops i kunsten at lave nyhedsbreve der virker.