Brockspot

case-header-brockspot

Kampagnesite med video og masser af “wow-faktor”

Udfordring

Niels Brock er en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner med mere end 20.000 kursister og studerende her i landet og over 2.000 studerende i Kina.

I 2010 ville de lancere et kampagnesite til unge, der stadig var på vippen til hvilken ungdomsuddannelse de skulle tage. De havde lavet et større stykke målgruppe arbejde, der fortalte dem, at deres potentielle kommende elever gerne ville have et site, der fungerede godt på mobiler, og som havde masser af video.

Løsningen

Sammen med medieafdelingen på Niels Brock fandt vi frem til en WordPress-løsning, der kunne håndtere baggrundsvideo i fuldskærm, store sliders, YouTube-film og billedgallerier.

Sitet skalerer forskelligt på mobiler, hvor man eksempelvis ikke kan få videoer til at spille automatisk.

Niels Brock fortæller os at ikke blot, er det et site, som har skabt stor interesse blandt deres målgruppe, men det har vist sig, at være noget som de ansatte også følte de kunne være stolte af at vise frem.

 

  • Niels Brock
  • December 2010
  • Konceptudvikling
  • Responsivt website