Schillerhuset havde brug for et nyt og moderne brandet website. Noget der afspejler husets ånd og historie, men også rent praktisk kunne fortælle hvem man skal kontakte når man er interesseret i at leje kontor mv. Kort sagt et udstillingsvindue til at kunne fortælle om de ledige lejemål og hvorfor det er fedt at være en del af Schillerhuset. Nyhedsbrevet er til intern brug så huset kan fortælle alle i huset om løbende tiltag og generel information.
I intenst samarbejde med Rasmus Højlund Rasmussen, Direktør for Schillerhuset, kom vi frem til at det nye site skulle have fokus på:
Sitet er en responsiv WordPress platform, der trækker data fra Podio på en række kerne elementer, samt giver redaktionen mulighed for nemt at vise, hvilke lejemål der er ledige, og hvilke er udlejede.
Under selve processen blev det klart at der manglede en klar og nyere brandindentitet for Schillerhuset, som Colorclub sideløbende sørgede for.
Nyhedsbrevet giver receptionisterne mulighed for hurtigt og nemt, at få information ud til husets 150 “beboere”.
Symbiotisk har hjulpet os til at få lige præcis den hjemmeside der afspejler Schillerhuset, og tiltrækker de rette mennesker. De har været fantastiske til at navigere i processen, og været gode til at afstemme præcist hvad der skal være på hjemmesiden og hvad det indebærer. Udover det har vi fået en driftsaftale og det hele virker bare. Jeg er helt tryg.
Rasmus Højlund Rasmussen, Direktør i Schillerhuset