Anatomisk skellet

WordPress-løsning med skræddersyet nyhedsbrevsmodul til Best Practice Nordic

Best Practice Nordic (BPNO)“formidler specialetilpasset, aktuel og klinisk relevant viden” til læger, sygeplejersker, apoteker og andre sundhedsprofessionelle i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

Vi har i flere år udviklet og drevet løsningen på fire sprog i tæt samarbejde med redaktionen.

Screenshot af bpno.dk på desktop og mobil

Kompetencer i spil

  • WordPress
  • Integrationer
  • Backend
  • Drift og hosting
  • Rådgivning
  • Blokeditor
  • Webudvikling
  • Anonymisering
  • Dataudtræk
  • Flere sprog

Her viser vi en video uden lyd, der illustrerer et besøg på BPNOs website.

Onboarding og fastholdelse af tusinder af medlemmer

For at tilgå alt indhold hos BPNO skal man have en sundhedsfaglig profil. Derfor er der en screeningproces i forhold til tilmelding til sitet.

Når man endelig er blevet godkendt justerer sitet sig, så det er tilpasset ens speciale og interesser, og redaktionen kan udsende skræddersyede nyhedsbreve via MailChimp.

Redaktionen kan opbygge specialesider med målrettet indhold, som er kategoriseret og tagget, så det kan blive brugt i mange forskellige sammenhænge på sitet.

Der er også udviklet specialkomponenter til visning af publikationer.

Illustration af anatomisk skellet

Charlotte Knudtzen

CEO & Partner, Best Practice Nordic

Symbiotisk har været fantastiske at arbejde sammen med på vores hjemmesider. Der er hurtige, dygtige og glade og de har en rigtig god evne til at forstå, hvad vores forretning handler om, hvad vi gerne vil udtrykke med vores sites og hvordan det kan omsættes i nogle flotte, professionelle hjemmesider. Vi har tænkt os at bruge dem mange gange endnu og kan varmt anbefale dem til andre virksomheder!

Kun for medlemmer

En stor del af sitets indhold må kun tilgås af sundhedsfagligt personale, så der er log-ind mur på store dele af løsningen.

Når en potentiel bruger har gennemgået et onboarding flow og er blevet godkendt får de derimod adgang til både artikler, videoforelæsninger, podcasts og andet inden for deres speciale eller interesseområder.

Samtidig har vi implementeret et skræddersyet annonceringssytem på sitet, hvor annoncer kan målrettes bestemte medicinske specialer, og bliver skjult for ikke-medlemmer.

Redaktionen kan frit vælge hvilket indhold på sitet som skal være låst bag login-muren, og hvad der skal præsenteres som appetitvækker.

Samarbejdspartner

Lea har udviklet både identitet og digitalt design til BPNO gennem årene.

Når vores kunder har brug for digitalt design anbefaler vi altid Lea. Hendes designs passer som hånd i handske til vores tekniske arbejde.

Hun har en stærk forståelse for brand og identitet, og god erfaring med at designe komponenter, som nemt kan konverteres til WordPress-blokke.

Skærmbillede fra BPNOs danske nyhedsbrev

Dashboard i WordPress med integration til MailChimp

For at gøre arbejdet med nyhedsbreve gnidningsfrit for redaktionen hos BPNO har vi bygget et skræddersyet dashboard til dem i WordPress, hvor de kan opbygge deres nyhedsbrev i en skabelon med dynamiske komponenter.

De kan frit vælge hvilke nyheder, events eller andet de gerne vil have med – og kan på få minutter opbygge et skræddersyet nyhedsbrev til et bestemt speciale, som de med et enkelt klik kan sende videre til MailChimp, og udsende fra deres sikre servere til tusindvis af modtagere.

Skærmbilleder fra BPNO's webløsning

Symbiotisk har gennem årene

  1. Implementeret en avanceret content-model, så bestemt indhold kan målrettes specifikke specialer. Moderne blokeditor til redaktioner, så redaktionen kan opbygge sider som “byggeklodser” – hurtigt.
  2. Bygget dynamiske blokke der trækker forskellige indholdstyper dynamisk .
  3. Gjort det muligt for redaktionen at give sundhedsfagligt personale specialiseret viden på højt plan gennem site og nyhedsbrev
  4. Integration mellem WordPress og MailChimp, så BPNO hurtigt og effektivt kan generere deres nyhedsbrev i WordPress og sende via MailChimp målrettet medlemmernes specialer.
  5. Synkroniseret medlemslister med tusindvis af medlemmer mellem WordPress og MailChimp.
  1. Udarbejdet artikel-, podcast- og videovisninger, der kan vise indhold fra hundredvis af gæsteforfattere
  2. Optimeret moduler til quiz og test.
  3. Udarbejdet et onboarding flow, der tager højde for potentielle medlemmers sundhedsfaglige komptencer og interesser.
  4. Udviklet et annonceringssystem til løsningen
  5. Lanceret løsningen på fire sprog i Danmark, Norge, Sverige og Finland.
  6. Løbende videreudviklet løsningen baseret på redaktionens ønsker.
  7. Sørget for drift og hosting i fire lande.