Frederiksborg

case - frederiksborg

Website og shop med digitale biletter til Frederiksborg – Nationalhistorisk Museum

Symbiotisk vandt sammen med Peter Folkmar et udbud om et nyt site til Det Nationalhistoriske Museum – Frederiksborg.

Museet har fået et elegant og visuelt moderne site, der både viser museets aktuelle udstillinger, samt giver de besøgede mulighed for at købe billetter, som kan hentes ned på deres smartphones, og nemt kan skannes i entreen når de kommer frem.

Derudover har undervisere mulighed for at finde tilpassede forløb til deres skoleklasser, og man kan gå på opdagelse i museets online-samling, eller køber varer fra museumsbutikken online.

Der er også fuld integration med MailChimp til Nyhedsbreve.

Redaktionen kan hurtigt opbygge sider med en fuldt tilpasset back-end baseret på deres konkrete behov.

Løsningen er et multisite, som også rummer museets portræt-konkurrence på portraitnow.org, hvor de besøgende har kunnet stemme på publikumsprisen her i 2019.

Symbiotisk har leveret:

  1. Digitalt design og mockups.
  2. Skræddersyet responsiv WordPress multisite løsning.
  3. Rådgivning og workshops til skræddersyet indhold og præsentation af museet.
  4. Webshop og billetkøb.
  5. Digitale biletter til Apple Wallet og Android apps.
  6. Komplet kalenderoversigt over alle udstillinger og events på museet.
  7. Tilpasset statistikmodul af billetkøb.
  8. Import af undervisningsforløb fra ældre WordPress site.
  9. Import af online samling fra trediepartsløsning.
  10. Backend flows til redaktion og regnskabsafdeling.
  11. Multilingual site på fem sprog.
  12. Komplet end-to-end løsning med tidsplaner og projektledelse.
  13. Drift, hosting og løbende videreudvikling.
  • Frederiksborg - Nationalhistorisk Museum
  • 2017 - 2019
  • Responsivt website
  • Digitalt Design
  • Webshop
  • Digitale biletter
  • Afstemningsmodul
  • Rådgivning
  • Projektledelse
  • Drift og hosting
Se løsningen →