Email-marketing og nyhedsbreve

Som en af de førende nyhedsbrevseksperter i Danmark, har Symbiotisk i over 15 år holdt foredrag, workshops og installeret nyhedsbrevsløsninger for hundredevis af virksomheder og organisationer.

Vi sørger for at jeres løsning er brugervenlig, strømliner jeres redaktionelle arbejde, integrerer med jeres andre systemer, og giver jer det værktøj, der kan sørge for at jeres markedsføring og budskaber kommer frem til jeres modtagere.

Email-marketing og nyhedsbreve hos Symbiotisk

Når vi arbejder med nyhedsbreve kan et typisk forløb se ud som følgende:

1. Behovsanalyse

Hvordan hjælper vi jer – bedst?

Vi tager et møde, hvor vi sammen finder ud af hvilke behov I har i jeres virksomhed, og hvilke udfordringer i står overfor.

2. Visuelt design

Med og uden brandmanual

Vi udarbejder en skabelon der indeholder jeres identitet i synergi med virksomhedens website, som I selv kan vedligeholde og som kan læses i de forskellige mailklienter. Også selvom I ikke har en klart defineret designlinie.

3. Undervisning

Bliv selvkørende – det betaler sig

Jeres nyhedsbrevs redaktører bliver undervist i hvordan I får et effektivt nyhedsbrev, som f.eks kan inkludere:

  1. Tips til indhold
  2. De nyeste trends
  3. Spamlovgivning og GDPR
  4. Hvordan I får de rigtige tilmeldinger
  5. Opsætning af indhold i skabelonen.

4. Teknisk implementering

Vi elsker teknik – og det kommer I også til

Vi sørger for at den tekniske implementering er på plads såsom nyhedsbrevstilmelding på websitet. Og sørger så iøvrigt for at I selv kan vedligeholde det fremadrettet.

5. Lancering

Kom godt i luften!

Vi sørger for at den endelige version af nyhedsbrevet kommer ud til de tilmeldte.

En af Danmarks mest erfarne email-marketing eksperter

Når I arbejder med email-marketing og nyhedsbreve hos Symbiotisk får I rådgivning og undervisning af Mette Hertzmann, som er en af Danmarks mest erfarne eksperter i email-marketing . Hun har rådgivet og undervist i email-marketing i over 15 år for hundredevis af kursister.

Tina Larsen

Tina Larsen

Senior Projektleder, Dansk Markedsføring

Dansk Markedsføring har igennem mange år haft et fremragende samarbejde med Mette Hertzmann som underviser på to af vores mest populære kurser E-mail Marketing & Nyhedsbreve og kurset E-Mail Marketing – Automatisering, Personalisering & Strategi.

Kurserne er ikke mindst populære, fordi deltagerne i høj grad anbefaler det til deres kollegaer og netværk. Det er det allerbedste kvalitetsstempel, og det er i høj grad Mette’s fortjeneste.

Samtlige evalueringer roser Mette for hendes viden, hendes formidlingsevne, hendes engagement, hendes evne til at forholde sig til den virkelige verden samt hendes evne til at gøre undervisningen spændende og relevant.
Det er altid en fornøjelse at have Mette i huset, og vi håber, at vores samarbejde fortsætter i mange år fremover.

… og mange flere
er blevet skarpere på email-marketing